poniedziałek, 25 maja 2015

Słodki stół w kolorze Tiffany Blue + tort weselny :)









5 komentarzy:

  1. Jest pięknie! Wszędzie szukam takich pater do obwiązywania wstążka- jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super będę polować! Jestem zachwycona Twoim talentem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zadowolona z wykonania słodkiego stołu i tortu. Wszystko wyglądało pięknie i idealnie komponował się z resztą dekoracji. O nic nie musiałam się martwić. O wszystko łącznie z elementami dekoracyjnymi zadbała Pani Babeczka. Podejrzewam że musiało smakować jeszcze lepiej bo znikalo błyskawicznie.Przeważnie po weselach zostają sterty niezjedzonego ciasta, u nas nawet okruszki nie zostały. Mimo iż wcześniej nie korzystałam z Jej usług, zaufalam Pani Babeczce i się nie zawiodłam. Z całego serca mogę ją polecić. I sama jeżeli jeszcze będę miała większą uroczystośc napewno skorzystam. ��

    OdpowiedzUsuń