środa, 31 października 2012

Rycerz Mike i Aparat Nikona

Nowe smaki: Mokka cynamonowa i kawowy. Ten pierwszy to kakaowy biszkopt przełozony dwoma kremami: mokka (smak kakaowej kawy z czekoladowymi groszkami) oraz cynamonroll czyli waniliowy krem delikatnie zmieszany z cynamonowym syropem którym ociekają cynamonroll amerykańskie zawijane ciasta, można je u nas dostać w Silesii. Miałam okazje jeść ten tort, bo był on dla chrześniaka mojego męża i mnie bardzo smakowało, ale ja uwielbiam cynamon.

 A tu w pełni kawowy tort lekko nasączony likierem tiramisu. Aparat prawie cały udało mi się zrobić z tortu chociaż zwykle robi się go z ucieranego ciasta, bo takie łatwiej się rzeźbi. Spodnia część aparatu jest z placka ryżowego = ryż dmuchany i stopione pianki mashmellow.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz