sobota, 8 grudnia 2012

Zaległości

Chcąc nadrobić zaległości dzisiaj publikuję sporą ilość najnowszych tortów. Oj gorący to czas był w mojej kuchni.
Baryłka miodu :)
 Babeczka upieczona w wafelku od lodów :) Możecie śmiało próbować nic z wafelkiem się nie dzieje.

 Tort różany nie obkładany masą cukrową z kombajnem.

 Tort Baileysowy mundur starszy podchorąży i cupcaki z pagonami.
 Tort schwarzwaldzki z motywem Playboya na 16 urodziny


Tort pomarańczowy na Barbórkę.


Jeden z moich ulubionych tortów: tort truskawkowy w formie kuli śnieżnej.




 
 Tort pomarańczowo czekoladowy na 30 urodziny z ukochanym pieskiem

 Schwarzwaldzki Hello Kitty :)

Czekoladowo pomarańczowy tort weselny, drugi w mojej karierze. Dziękuję za zaufanie.




 Tort mocno czekoladowo pomarańczowy. Za każdym razem jak mijałam lodówkę wołał mnie "zjedz mnie". Żal, że nie można sobie kosztować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz